28 Mayıs 2009 Perşembe

EVLİLİK VE AİLE İLİŞKİLERİ




Ailelerden bağımsız olabilmek. Ben artık evlendim, benim sınırlarım var diyebilmeliyiz. Ancak bunu söylerken takındığımız üslup çok önemli. Evimizin önüne bir ağaç diktiysek, onu korumalı beslemeliyiz yoksa gelip geçenler koparır. Genelde erkekler arada kalır. Erkek o benim anamdır ne derse doğrudur, ona söylenen her söz bana söylenmiştir. Hak benim anamdır diyemeyiz dememeliyiz.

Elti, görümce, kaynana ile sorunlar olur, olabilir ama sorunlar nerde çözülür evinizde eşinizle birlikte. Düşüneceğiz bu kişi ile evlenmeden önce bir hayatı vardı. Bir sosyal çevresi akrabaları arkadaşları vardı. Buna saygı duymam gerekiyor, yok etmeye çalışmak olmaz.


Problemsiz hayat yoktur!

Tartışmaları Erteleyin

Baktınız ikinizde çok kızgınsınız, “Ben bir kahve yapayımda içelim yatmadan önce tekrar konuşuruz bu konuyu ya da yarın” diyebilmeliyiz. Aksi takdirde birbirinize sonradan pişman olacağınız kırıcı şeyler söylersiniz, saygı sevgi yıpranır yok olur

Hiç yorum yok: